Πληροφορίες Παραγγελίας

Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

1. Τρόπος και κόστος αποστολής

Οι παραγγελίες εντός Ελλάδος επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής 4,00 € για παραγγελίες έως 60,00 €, ενώ για παραγγελίες άνω των 60,00 η αποστολή είναι δωρεάν. Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η ACS η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής στην Ελλάδα και τη μεγαλύτερη αξιοπιστία. Στη σπάνια περίπτωση που η περιοχή που διαμένετε δεν εξυπηρετείται από το δίκτυο της ACS, το babades.gr θα σας αποστείλει την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόπο, με την χαμηλότερηδυνατή επιβάρυνση. Επίσης μπορείτε να μας υποδείξετε μεταφορική της αρεσκείας σας, με οικονομική επιβάρυνση και ημέρες παράδοσης που εσείς θα διαπραγματευτείτε.

2. Χρόνος παράδοσης της παραγγελίας

Οι παραγγελίες σε μεγάλα αστικά κέντρα παραδίδονται σε 1 - 3 εργάσιμες από την ημέρα της παραγγελίας, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 3 - 5 εργάσιμες από την ημέρα της παραγγελίας. Η ώρα παράδοσης δεν είναι συγκεκριμένη και γίνεται μεταξύ 10:00 έως 18:00 στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.

Αν επιθυμείτε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης, επιβαρύνεστε με το επιπλέον κόστος που καθορίζει η ACS. Ραντεβού με εύρος χρονικού ορίου δύο ωρών και άνω δεν επιβαρύνεται.

Οι παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται εντός Σαββατοκύριακου και αργιών. Αν ωστόσο επιθυμείτε παράδοση εντός ημέρας Σαββάτου, επιβαρύνεστε με το επιπλέον κόστος που καθορίζει η συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία

Β. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

1. Αλλαγή / Αντικατάσταση προϊόντων με άλλα μεγέθη ή άλλα προϊόντα

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του από τον courier και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα που έχουν παραλλαχθεί μετά από εντολή του αγοραστή (χρώμα μπλούζας, χρώμα στάμπας, σχέδιο στάμπας κλπ.) και διαφέρουν από τον βασικό κατάλογο προϊόντων του καταστήματος.

Για επιστροφές εντός Ελλάδας επιβαρύνεστε με όλα τα έξοδα αποστολής (επιστροφή των προϊόντων και εκ νέου αποστολή τους).

Προϋποθέσεις επιστροφής:

Σε κάθε περίπτωση, τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

  • Να μην έχουν φθορές και οι συσκευασίες τους να είναι αυτές που κανονικά συνοδεύουν το προϊόν
  • Να είναι σε άριστη κατάσταση με την εργοστασιακή τους συσκευασία (κουτί ή ζελατίνα)
  • Να συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο, κ.ο.κ.)

Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση, αφού πρώτα επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας. Σε αντίθετη περίπτωση, διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς, στο τηλέφωνο: 2651 00 37 00. Συνοπτικά, η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Αφού επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν, με όποιον τρόπο εσείς επιθυμείτε. Με την παραλαβή του προϊόντος και μετά τον έλεγχο, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Εάν επιθυμείτε να σας το στείλουμε με τη δική σας συνεργαζόμενη μεταφορική, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει το έξοδα μεταφοράς του δέματος, όπως επίσης και δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από τον εκτιμώμενο της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρείας.

Διευκρινίζεται ότι οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην τιμή αγοράς του προϊόντος, με την εξτρά επιβάρυνση που αναγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει. Επιστροφή χρημάτων για την παραπάνω περίπτωση δεν γίνεται.

2. Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων ή λάθους

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του babades.gr πουλήθηκαν προϊόντα ελαττωματικά, κακής ποιότητας κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία ή έγινε κάποιο λάθος στην εκτέλεση της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π., τότε το babades.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής, καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής των.

Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο [email protected] φωτογραφίες του προϊόντος, εμφανίζοντας, όσο πιο λεπτομερώς είναι εφικτό, το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν, χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος, επιπροσθέτως όσων προκύψουν, καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

3. Επιστροφή χρημάτων λόγω:

α. Ακύρωσης παραγγελίας πριν την αποστολή.

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2651 00 37 00 καθημερινά (Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00-16:00).

β. Άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος, πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρονται περί φθορών των επιστρεφόμενων προϊόντων κ.λ.π.

Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην αρχική τιμή αγοράς του προϊόντος, αφαιρουμένων όλων των εξόδων μεταφοράς. Η κατάθεση των χρημάτων σας θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα και εφόσον αυτά πληρούν τις προϋποθέσεις περί επιστρεφόμενων προϊόντων.

Υπενθυμίζεται ότι επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο στην περίπτωση χρήσης του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε περίπτωση αλλαγής με άλλο προϊόν χαμηλότερης αξίας, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει.
Σε κάθε περίπτωση (συμπεριλαμβανομένης και της αλλαγής), αν επιλέξετε οποιονδήποτε άλλο τρόπο για την επιστροφή του προϊόντος, πλην της ACS, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας και της επιστροφής του προϊόντος.

γ. Επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων

Εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν και εφόσον διαπιστώσετε κατασκευαστικό ελάττωμα (βλέπε B2), μπορείτε να ζητήσετε πίσω τα χρήματά σας. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην αρχική τιμή αγοράς του προϊόντος, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση. Η κατάθεση των χρημάτων σας θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα και εφόσον αυτά πληρούν τις προϋποθέσεις περί επιστρεφόμενων προϊόντων.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το babades.gr στο 2651 00 37 00, προκειμένου να καταχωρηθεί το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων.

Γ. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1. Aντικαταβολή - Μόνο για κέντρα πόλεων

Η παραγγελία σας αποστέλλεται στη διεύθυνση που θα επιλέξετε κατά την καταχώρησή της και πληρώνεται με την παραλαβή της. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρείας να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε με μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Διευκρινίζεται ότι παραλαμβάνετε το δέμα, εφόσον η συσκευασία δεν είναι κατεστραμμένη ή ανοιγμένη. Ως εκ τούτου, δε δικαιούστε να ανοίξετε το δέμα πριν την παραλαβή του από τον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας. Η πληρωμή μέσω αντικαταβολής επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα 3 €.

2. Πληρωμή μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα. Οι πιστωτικές κάρτες που υποστηρίζουμε αυτήν τη στιγμή είναι οι Visa, Mastercard και Maestro. Το babades.gr έχει συνάψει συμφωνία με την Τράπεζα Πειραιώς για τη χρήση του συστήματός της, προκειμένου να σας εξασφαλίσουμε το μέγιστο δυνατό επίπεδο ασφάλειας στις συναλλαγές σας με πιστωτική κάρτα!

Θα θέλαμε ακόμη να γνωρίζετε ότι η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί ένα από τα πλέον σύγχρονα πρότυπα ασφαλείας παγκοσμίως, έχοντας ενσωματώσει στα ψηφιακά πιστοποιητικά των ιστοσελίδων της τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης AES256. Επομένως, προκειμένου να πραγματοποιήσετε συναλλαγή με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή σας να μην είναι κάποιο από τα παρακάτω:

  • Windows XP Service Pack 2 (και προηγούμενες εκδόσεις)
  • Apple OS X 10.4 (και προηγούμενες εκδόσεις)
  • Windows Mobile 6.5.x (και προηγούμενες εκδόσεις)

3. Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να καταθέσετε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

  • Τράπεζα Πειραιώς:
    IBAN: GR64 0172 4060 0054 0609 7785 508
    BIC: PIRBGRAA
    Δικαιούχος: Στάμος Δημήτριος

Υπενθυμίζεται ότι για να ολοκληρωθεί με επιτυχία η παραγγελία σας, θα πρέπει να μας αποστείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης (φωτογραφία, screenshot κτλ) στο [email protected].